Klara...färdiga...gå!

Nej tyvärr. Ingen bebis än heller. Vi får nog vänta några dagar till.
Jag vill INTE träffa BM sista januari och planerat åka till g-vare 1 februari för att
sättas igång, det blir ju inge kul ju. Bara ungen, spontant, vill komma ut så blir jag nöjd.

Kanske ska jag ta mig en rask promenad dagen till ära?
Eller äta 7 kg färsk ananas?
Hoppa?
Springa i trappor?
Ha lite sex?
Vila?
What to doooo?
Tror ni att förlossningen kan sättas igång om jag äter massa
godis, chips, glass, kakor och dricker läsk i stora lass?
Om ni tror det funkar så kan jag verkligen prova det.
Socker-kicken kallar jag den metoden för. Det blir för mycket
socker  för barnet så den vill komma ut... Fast då kanske h-n
vore ha kommit ut för längesen :-)

Nä, men en promenad hade varit skönt.
Jag kanske vore prova, senast jag gjorde det var jag i byn.
Och det var förbannad skönt för fet-kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0