Min kropp är helt fantastisk!

Först bär jag på ett barn i typ 40 veckor, sen föder jag ut honom helt själv med massa pepp runt omkring mig. Inte nog med de! Inte för att skryta. Eller just för att skryta så ser jag ut så här 4 dagar efter förlossningen. 4 dagar. Helt otroligt hur magen dragit ihop sig! (med röven är det annat haha!) Jaa jag ser fortfarande ut att vara lite gravvo men det gör absolut inget. Jag hade förväntat mig att se mycket värre ut. Jag har fortfarande 10+ kilo men det gör inte heller något. Jag trivs med min kropp och det är så otroligt jävla skönt att ha sin egen kropp igen. Jag har verkligen längtat. En kvinnas kropp är verkligen fantastisk. Helt otrolig. Jag trodde aldrig att jag skulle vara så nöjd med mig själv när jag var gravid och absolut inte nu efteråt heller. Ibland är det bra att tänka negativt så blir man ist väääldigt positivt överraskad :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är helt otroligt vad ens kropp klarar av :)

2012-01-25 @ 14:15:27
Postat av: Lisa

Sv: det är de verkligen :)

2012-01-25 @ 15:16:52
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Emma

Makalöst snygg kropp för att ha fått barn nyligen, syns ju knappt :D

2012-01-25 @ 15:46:29
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: NinaI

Du var vacker innan, du var vacker när du var gravid och du är vacker efter!

2012-01-25 @ 15:47:57
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: mammo

ja du är ju slank redan;o) och jag som inte har gått ner dom kilona efter 17 år..eller 27 år snart...annat krut i dagen ungdomar;o)

2012-01-25 @ 15:49:13
Postat av: Julia

Sjukt häftigt är det :D och bara för att kommentera om amningen. Jag förstår inte heller hur folk kan tycka att man inte ska amma sitt barn "in public". Men hallå! Ska jag låta denne svälta då eller? Känns den bättre för dig du pryde?! Äh bara svammel i vissa folk alltså!

2012-01-25 @ 21:28:31
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se
Postat av: sandra

Ja det är verkligen häftigt hur kroppen tar hand om allt! :)



O jag håller också med om amningen, fattar inte vad som är så äckligt. Brösten har vi fått för att ge våra barn mat, jag har ammat ute på fik och överallt, inte alls varit rädd för att göra det. Hade alltid med mig en liten filt som jag kunde lägga över lite grabb, folk tittade och jag stirrade tillbaka. Det är väl det mest naturliga som finns, löjligt.

2012-01-27 @ 14:06:54
URL: http://www.viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Lisa m

Sv Emma: Ja eller hur :)



sv Nina: Tack vad du är raaaaaar.



Sv Mamma: Haha, för en del tar det lite längre tid :D



Sv Julia & Sandra: Precis :)

2012-01-28 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0