Och bilden dårå. Tankspridd.


Kommentarer
Postat av: M

Saknar min mage lite när jag ser andras så fiiina gravidmagar. Fast då tänker jag mest på första svängen, andra var inte riktigt lika mysig på slutet.



Tycker du skriver riktigt bra tänkvärda saker.

2012-01-09 @ 22:42:11
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Lisa m

Sv: Ååå, tackar :)

Hur gick det sista svängen?

2012-01-09 @ 23:00:06
Postat av: M

Sista svängen var det riktigt jobbit mot slutet. Foglossningar som f.a.n. Kände sig som en tant när man fick hålla ihop benen så gott det gick när man skulle vända sig i sängen annars kändes det som man skulle gå av på mitten i muffen. Bara smärta. Inget njuta. Fast att föda var betydligt enklare, även efteråt.

2012-01-10 @ 15:07:17
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Ajdå.. Jag har också det där med att känna mig som en tant nu. Men jag har ju inget att jämnföra med sen tidigare vilket du hade :-)

2012-01-10 @ 15:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0