Ont det gör ont.

Jag har inget emot att få mindre sömn än tidigare, självklart skulle det vara skönt med lika mycket sömn som innan men så funkar det inte just nu :) Jag har själv valt att skaffa barn och visste vad som ingick. Men det som känns jobbigt är ju (som jag sagt tusen ggr) ammningen. Att det till och från gör ont. Det är inte kul att jag ska behöva lida för att min lilla älskling ska få mat i magen. Men eftersom han är nr 1 så får jag lida. Nyss gjorde det svinont med högra tissen och vänstra gör inte alls ont just nu. Bara just när han började suga. Så är det värst nu på morgonen. I vanliga fall kan jag inte ens plocka ögonbrynen en tidig morgon för min hud är extremt känslig då. Jag vet att jag bara skriver tråkiga saker, ni behöver ju inte läsa. Jag vill bara att det inte ska göra ont mer. Snälla gud, eller nån, hör mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0