Snart är det sommar igen.





Kommentarer
Postat av: Sara

Stort grattis till sonen! :)

Det gick inte att kommentera förrän här...

2012-01-24 @ 19:24:25
Postat av: Julia

Vilken otroligt vacker liten gosse ni fått! Så sjukt söt så jag vet inte vad :)

Och måste bara säga det att jag tyckte också att det var asroligt när man fick börja krysta "ja, nu kör vi!!!".



Sen bara för att kommentera om det med bloggappen.

Man kan ju slå på funktionen "kommenterbar", eller nå liknande. Och på min telefonen är den som alltid på MEN när jag ska publicera inlägg så går det iallafall inte att kommentera. MEn då har jag kommit på en grej, man slår av funktionen och sedan på den igen just innan man publicerar och då verkar det funka! :) Hett tips!

2012-01-25 @ 06:03:25
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: lisa m

Sv Sara: Tack så mycket ! :)



Sv Julia: Ja, han är helt fantasisk :) Det var grymt att klämma ur sig en unge!

Okej, ska prova det där lilla trixet, hoppas det funkar, jag ogillar när saker inte funkar som dom ska...

2012-01-25 @ 11:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0