Svarte Petter.

Nyårskvällen/natten blev rolig ändå.
Var vaken till typ 3 på natten, sinnes.
Vi spelade b la rita och gissa, svinkul! Jag och min man var på lag och syrran och hennes man var motståndarna. Vi vann, vi spelade inte klart men vi var närmast mål. Så jag tycker vi vann. Jag trodde inte att vi skulle vara ett bra team men det var vi, jag vart överraskad & det var jättekul.

Men här började min lagkamrat bli trött och oengagerad. Eller hade ni sett att den stora är Svarte Petter och som hjälp målade han lilla gubben som är Svarte Petters kompis Långben....? Jag vet inte, kanske bara är jag som är lite korkad.


Kommentarer
Postat av: mor

he he det där såg mer ut som en anka eller gås;oD

2012-01-01 @ 19:00:23
Postat av: Lisa

Sv: Haha, ja inte då som svarte petter :-)

2012-01-02 @ 13:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0