Vecka 39!

God morgon föressten.
Jag har vaknat nångång innan 9.
Jag har sovit som en kunglighet inatt också, underbart.

Ja, vi går ju in i vecka 39 idag! Shiiiiit!
Helt plötsligt är vi här vars det för några månader kändes
som en evighet till. Vecka 39. Härligt!
Våran unge kan komma när som helst.
Men jag tror vi får vänta ett tag till, det är ok.
Jag sätter väl in magbilder lite senare då.

Nu ska jag dricka choklad och kolla Sons of Anarchy och bläddra i min skvallerblaska.
Jag tänker inte göra ett skit förrän min man slutar jobbet.
Möjligtvis diska, tvätta kläder och laga mat och sånt vardagligt.
Men inte mer än så. Ligga i soffan och känna mig fet.

Typ 2-3 år gammal bild här nedan. Jag har alltid tyckt att jag har kraftig benstomme.
Jag har alltid tyckt att jag är lite tjock. Herra jumala.
Men nu känner jag mig verkligen kraftig. Många tror att jag bara fått mage. PÖH!
Ni ska veta, hela kroppen har växt i samma takt som magen, jämt fördelat.
Det ska bli väldigt intressant att se hur min kropp ser ut sen utan magen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0