Vad var det jag sa?

Orsaken till dagens gnabb: Jag blev irriterad på T för att han inte satte mössa på sig när vi skulle ut. Han blev arg och sa att jag inte är hans jävla morsa. Jag sa att det vet jag väl men jag måste ju vara det när han inte fattar sitt eget bästa!

Det var starten. Hahaha kul så här efteråt :-)

Men det var ännu roligare när T frös när vi var ute och jag frågade om det var kallt och han sa näää. Så flinar jag lömskt och tänker; told you so...

Det är så jobbigt när jag nästan alltid har rätt och måste säga dom mest irriterande orden som man kan höra men ack så härliga att uttala: vad var det jag sa...


Kommentarer
Postat av: Miaa

Jag skulle skriva under första inlägget. Meen känner igen det där. Man bävar för när man ska ge ungen tissen och så får man grimasera just dom första tagen. Neej inte najs. Men jag satte bepanthen mellan varven och jag tyckte det hjälpte mest av det jag testat.

2012-01-29 @ 08:22:28
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas det är samma ont som Jag hade, då går det över jag lovar. Men fast det tar en vecka eller mer så känns dom dagarna som dubbelt så långa.

2012-01-29 @ 09:26:31
URL: http://ninavonkork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0