Men hej!

Se på fffffff! Här är jag igen. Jag är bloggsugen och har lust att skriva om allt Charlie gör och hur fantastisk han är! Idag härmade han t ex sin pappa och sa tutte. Mamma "säger" han också sen en tid tillbaka. Oftast i samband med gråt, men ändåååå, det värmer :D Fast han kanske inte exakt vet vad "mamma" står för så känns det kul att höra min son säga "mitt" namn. Något pappa-liknande brukar han också säga. Snart kryper han också. Han ålar och halvkryper, han har inte helt fattat galoppen att armarna också ska framåt. Men det går undan! Vilken dag som helst kommer han krypa. Så himla kul och gulligt. Sitta själv gör han inte. Än. Han har inte ro eller tid med det. Det är för trist när man kan ta sig framåt, helt själv! Många tror att han kommer gå när han är 9 månader och det är nog inte helt omöjligt. Jag blir inte förvånad om han går då som om han aldrig gjort annat. Han har varit en stadig kille från första stund. Och nyfiken. Och uppmärksam på omgivningen...eller hur jag ska säga. Han är fortfarande lika glad som innan och älskar att äta banan :D Sover också lika bra (om inte bättre!?) som innan. Enda är att vi inte vart så stränga med 19-20 som sovtid nu på dom senaste veckorna när vi vart borta och flängt omkring osv osv. Men igår somnade han vid åtta så nu ska jag försöka vara hemma tidigt (ok kanske inte ikväll) så gossen får sova tidigt, som han behöver göra. Såja..då fick ni lite uppdatering. Jag kanske fortsätter att skriva här varje dag som innan. Vi får se :) Så vill jag påminna er om instagram. Jag heter MCITALO där också och där är jag väldigt aktiv om ni inte kan få nog av mig och mitt fantastiska liv :p Så följ mig där, kända som okända! Var inte blyga :) Hejdå för den här gången!


Kommentarer
Postat av: mommo

åå så spännande med ett nytt liv som utvecklas dag för dag, den här tiden då dom är 6 mån o uppåt händer det mycket;o) jag måste få min smartphone fixad så jag kan följa dig på instagram, o börja själv också...nu laddar den helt plötsligt igen, men känner inte igen sim kortet...på sim kortet är det inget fel för den funkar i gamla mobilen ;o(

2012-07-25 @ 22:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0