.

Kalla mig bitter, negativ eller vad ni vill men man kan inte lita på folk. Jag är så dum och naiv och tror det bästa om folk, tror på allt dom säger. Så jävla blåögd. Folk säger bara det dom tror att man vill höra, sen att leva upp till det är en helt annan sak. Så ni kan ju börja med att hålla käften innan ni lurar någon med era spel. I slutändan är det någon som blir sårad. Jag ska sluta lita på allt jag hör. Jag ska inte finnas där när någon kommer krypande tillbaka. Utnyttja mitt dåliga samvete, utnyttja att jag är en förlåtande människa som tror på att alla kan förändras. Att få EN chans, jovisst. Men inte hundra. Misstag gör vi alla men alla gör inte om samma misstag 348 ggr, då är det ett val.

Jag är ändå omringad av människor som jag älskar, som älskar mig men ändå känner jag mig så ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0