Nytt hem!

Jag var nyss och hämtade mina nycklar och åkte till vårt nya hem. Som behöver totalrenoveras! Haha.. Jag undrar när jag/vi ska få tid till de? Jag vill att allt ska fixas NU!

Och det var visst inte blått i sovrummet, jag kom ihåg nu när jag såg den här lägenheten att det var visst i en annan (likadan) lgh som vi kollade på innan det var blåa tapeter i ena sovrummet. Men orange/fulgul var det i tvrum/hall/kök. Det ska bli nya väggar ända in i skrubben, som ska målas och nya hyllplan ska det bli där också. Hjääälp vad det finns att göra! Men jag vill ha ett hem som jag ska trivas ordentligt med.

Jag vet inte ännu vad jag ska hitta på i Charlies rum/mitt pysselrum. Men jag börjar med vitt i hela läggan så kan jag fixa detaljerna allt eftersom så jag inte gör något förhastat som jag alltid lyckas göra i mina hem.. Nu ska det bli mer genomtänk. Hoppas jag :D

Ni får gärna tipsa mig om snygga tapeter, bra sidor att hämta inspiration från osv. Jag vet nog vad det blir för tapet i köket och på en liten vägg i hallen. Vi får se! Bara det blir vitt snabbt så jag slipper dom äckligt fula väggarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0