Alla blir snygg i solbrillor.

Jag tror inte att ni ser så här tuffa ut på söndags morgonen. Rock'n roll tuff!

Nää, bra sätt att dölja fult face.
Flirtade en gång med en kille som hade solbrillor på sig, han var snygg! Trodde jag... När han efter ett bra tag tog av sig brillorna var han sviiiinful och jag gick därifrån, haha. Att det kan dölja så mkt.
Lita aldrig på att någon med solisar på är snygg, ögonen säger mer än man kan tro.

Min frulle nu, gröten åt jag tidigare. Så ni inte tror jag dissar den!


Kommentarer
Postat av: mamma

Komentar till mammalängtan; Ååå Lisa så du skriver, så fint om mig..tårarna rinner...jag längtar sååå efter dig o din son;O)

2012-03-04 @ 10:37:28
Postat av: lisa

sv: bara sanningen :) och nu är vi ju hääääär <3

2012-03-06 @ 17:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0