Läs ej!

Varning!
Läs inte detta om ni inte vill bli smittade med negativ energi.
Obs! Obs! Obs!


Lördag... Det känns som vilken dag som helst. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag eller fredag. Blä, en del människor suger verkligen musten ur en. Man bara känner hur ens energi bara sipprar ut. Det värsta är att det är skitsvårt att få musten tillbaka, så att siga.

Just nu känner jag mig ledsen och nedstämd. Jag fattar fortfarande inte hur en del människor kan behandla folk så illa. Hur kan någon tänka på sig själv så mycket så man missar andras känslor? Jag försöker sååå mycket men det brister tillslut, hela tiden och jag får skuldkänslor för något jag verkligen inte ska ha skuldkänslor för. Dåligt samvete hit och dit för allting. Det kan räcka med att jag ber T hämta ett glas vatten åt mig.

Det sägs att tiden läker alla sår men jag vet inte om jag kan tro på det. Jag ska gråta en skvätt och sen ska jag försöka bli glad igen. Förlåt att jag förpestar eran lördag också.

//sårad människa


Kommentarer
Postat av: mama

Det är inte lätt, jag tror inte heller att tiden läkar alla sår..men med tiden kan man kanske bearbeta det som varit, o acceptera att så var det, det går inte att göra nåt åt det som var...

2012-03-17 @ 13:02:15
Postat av: mama

äh, var inte klar, råkade klicka på enter...

människor som saknar empati...o bara tänker på sig själv...försök bolla tillbaka med samma mynt...äh inte vet jag, strunta i de som saknar empati...

Kramisar, jag älsakr dig

2012-03-17 @ 13:05:40
Postat av: Julia

Jag vet precis hur du känner. Senast idag tänkte jag ett par människor som stått en nära och sen bara behandlar en som skit.. Bara gör en besviken.. Eller... Det känns som att dom kastar skit i ansiktet och att det man själv gjort inte betytt nå. Dom bara tar ens energi och det jobbiga är att dom kan göra det, för man bryr sig. Nu vet jag inte vad det blev för massa svammel men jag hade kanske också massa neggo energi att få bli av med ;)

2012-03-17 @ 17:41:38
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se
Postat av: Lisa m

SV Mamma: Ja, jag vet inte heller riktigt hur man ska göra... Kanske göra helt tvärtom egentligen och behandla dom 100 ggr bättre tillbaka? Men det är också svårt, hehe..



SV Julia: Ja precis Julia, så känner jag också. Som du skrev, som jag inte har tänkt på, men de är ju så, att man bryr sig, därför det blir extra jobbigt från vissa människoe. Det är skönt att kunna bli av med lite neggo energi då och då :) Ut med neggot och in med de positiva :)

2012-03-18 @ 16:51:04
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0