Måndag.

Ibland blir jag bara helt vilse i mig själv.
Så många känslor på en och samma gång så jag inte vet vad jag ska ta mig till. Skriver jag ner det jag tänker så är det lättare för mig att få det passerat, glömt och gå vidare. Jag kan prata om mycket med många. Men inte allt. Den jag kan prata mest med är min sambo. Han får se mig sårbar och ledsen och vi står varann väldigt nära. Han vet allt om mina sämsta sidor. Men ändå saknar jag att kunna prata med någon annan om allt...

Nåja...

Igår kunde jag inte somna förrän efter tolv(!!!!!), jag började med att kolla bigbrother, sen var tankarna alldeles för många och jag kunde inte somna. Ikväll lägger jag mig samtidigt som min son. Sömnen tycker jag är väldigt viktig när man har en bebis om man vill vara så pigg som möjligt och jag ska inte underskatta den på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0