Morgon.

God morgon.
Nu vaknade han som vanligt inatt, 2 ggr.
Först vid elva(?) och sen vid två tror jag det var. Men sen vaknade han vid fem och ville äta då med men då tyckte jag att vi kunde skjuta på det tills vi gör morgon istället. Så jag sövde om honom med tutten (nappen) och det funkade bra. Då vaknade han istället lite efter 6, mer rimligt om ni frågar mig. Så nu är vi vakna och lillsparven äter "frukost", mammamjölk till förrätt och ersättning till efterrätt.

Visst är det fredag idag?
Fan vad kul!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gah, jag har provat ge tutte till Maja men hon får vääärsta kväljningarna av den. Hade inte varit helt fel med tutte så man slipper ha henne hängandes i tissorna hela tiden.

2012-03-02 @ 12:26:39
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Lisa m

Jaha, en del vill ju inte ha. Därför vi började med tutte för att han hade värsta sugbehovet och jag hade ingen lust med att han växte fast i mina tuttar :)

2012-03-06 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0