Onsdag.

Hej hej hallå dagboken.
En helt vanlig dag här trots den "hemska" natten.


Gossen sover sen kl 11, nu tycker jag han kan få vakna och det lär han väl
göra om inte allt för länge.
Jag har ätit lunch, duschat, klätt mig vardagligt, plockat,
dammtorkat, diskat, vikt tvätt, satt igång en ny tvätt i maskinen,
dammsugit...ja, det var väl de. Skönt att få sånt gjort innan kvällen.

Jag vet att jag är knäpp men jag håller redan på att planera vad
vårat nästa barn ska heta. Men den här gången tänker jag inte
säga till någon vilka namn jag har funderat på :P
Jag skulle vilja ha en flicka men är rätt
säker på att vi kommer få en pojke till. Självklart är det viktigast
att barnet är friskt och mår bra men jag kan inte rå för att jag skulle vilja
ha en flicka också även fast jag skulle bli precis lika glad och lycklig över att få
en till pojke. Men som jag har skrivit tidigare så kommer det dröja några år tills
det blir fler ungar, men en till ska det bli :)

Nu vaknade mitt älskade troll :)
Adjö!
Nån dag innan Charlie föddes :)


Kommentarer
Postat av: Peka

Shit, inte konstigt du vill och orkar städa och ha dig när han sover sådär :D

Duktig pojke ;)

2012-03-21 @ 16:41:29
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vill ju städa, gillar inte att ha det allt för stökigt. Sen gillar jag inte att inte göra nånting allt för ofta. Så gillar jag att vara igång och kan inte ta det lugnt förrän jag gjort de jag ska :)

2012-03-21 @ 20:40:49
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: mam

Vad fin du är på bilden;o)

2012-03-21 @ 21:47:04
Postat av: Lisa

Tack :)

2012-03-22 @ 07:49:04
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0