Sådan herre sådan hund.

Som by bo är vi väldigt nyfikna när en bil eller ännu bättre, en människa är ute på vägen. Jag vet inte varför det är så himla intressant att se vem som kör eller går genom byn. Men det är grymt intressant. Och väldigt irriterande om man ser en ny bil och inte hann se vem som körde och vem den hade med sig.
-Jaha, har ove köpt en ny bil...
Eller...
-Vem tusan var det där och vad gjorde han HÄR? Hmmm...
Eller ännu roligare, vem körde gregers bil, det var inte greger själv och vem satt bredvid? Äh, nu tror ni jag är helpuckad men det här kan bara en tvättäkta bybo förstå sig på.
Jag ljuger inte när jag säger att var och varannan har en kikare i det attraktivaste fönstret...


Kommentarer
Postat av: Julia

Så är det!! Så kan man ju undra varför Greger ska hålla på och vara ute med nån annans bil. Det är ju bara för att man ska bli nyfiken..

2012-03-06 @ 10:42:09
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se
Postat av: lotta

hahaha, jag har inte sett att Troja också kikar i fönstret, hon har tagit efter Bella.. som i sin tur tagit det efter oss människor som levt i huset :D

2012-03-06 @ 12:40:33
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: ja greger bara jäklas!



Nä lotta, såg också de först idag och lyckades få de på bild :)

2012-03-06 @ 17:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0