Snus och tänder.

Nu ska jag borsta gula tänderna.
På tal om tänderna så har jag tänkt bleka dom som belöning för att jag snart varit snusfri i ett år! Tack tack för applåderna. Nikotinfri snus använder jag än idag och det ska jag också sluta med nångång, när jag känner för de :) Bleker jag tänderna så blir det ju extra pepp till att fortsätta vara snusfri. Men jääävlar vad gott det hade varit med en ettan portion, mmmm. Jag har funderat på att snusa i samband med att jag tar min första öl. Äta gott, dricka en kall god öl och sen en snus på. Det är inte många ggr snusen blir bättre än då :) Men då kanske jag faller tillbaka. Någon som har erfarenheter av festsnusning efter att varit beroende i ca 9 år?
Nåja..gott hade det varit i af :-)


Kommentarer
Postat av: Peka

Har ingen snusning! hahaha

Feströkning funkar då INTE iallafall :S

Jag skulle nog inte våga chansa :/

2012-03-14 @ 11:47:48
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa m

Sv: Ja, men är nog ändå skillnad på rökning och snusning.

2012-03-16 @ 14:37:53
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0