Snus!

Så jävla snus sugen!
Inte bara på nikotinfri snus utan på ettan portion allra helst! Sånt här begär har jag inte haft sen jag slutade snusa.
Ja, jag kanske ska säga att jag slutade med nikotinfri snus igår och har inte haft en prilla i läppen sen i torsdags. Det värsta är att jag är sjuuuuukt sugen på ettan portion. Jag måste nog ha en. Jag känner mig inte hel utan snus!
Vi är ett och jag älskar snus för det är så jävla gott! Jag tror jag ska börja snusa igen. Onödigt att slösa pengar på nicotinfritt när jag lika gärna kan köpa snus som ger effekt! Eller hur? Eller huuuur!?

Jag kommer ta en snus idag.
Japp japp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja! Förstår att du gillar snus:) Vi har precis spelat in en låt/video om snus. Vi heter OneEyed Crew låten heter Snus låten ligger på youtube. För alla oss som älskar snus.

Ha det bra.

2012-04-09 @ 10:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0