Söndag.

Söndag, härlig dag! Jag är nog den enda som inte varit ute
desto mer idag när det varit fin väder. Men jag hinner,
våren har ju inte börjat riktigt än. Däremot har jag fusk solat,
det var skönt och jag blev fräknig och röd som en kräfta.

Jag och min sambo har bråkat typ hela dagen, inte så där helt påriktigt,
vi bara skämtar grovt och säger elaka saker till varann.
Man är irri på varann men ändå för glad för att bråka helt och hållet,
då blir det som ett mellan ting.
Det tycker vi är roligt.

Jag är laddad och peppad inför kommande vecka, pepp pepp!

Sitter med färg i brynen och fransarna och ska strax duscha mig, inkl. håret.

Ja, det var de de.


Jag och Charlie på bb ♥
Han såg mycket lustig ut då måste jag säga,
intryckt näsa och allmänt nykläckt, men så fin ändå.
Första tiden med sitt barn är helt magisk och jag blir varm i hjärtat, tårögd och rörd
när jag ser dom här bilderna. Den tiden kan ingen någonsin ta ifrån oss.
Jag har aldrig varit lyckligare än när han för första gången låg på mitt bröst.
Så älskad från första stund.







Kommentarer
Postat av: lotta

Du är inte ensam. Jag har inte vart ute ALLS idag haha, jag har inte gjort ett skit och det har vart så skönt :)

2012-03-18 @ 19:48:06
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: det är ju skönt de med :)

2012-03-19 @ 14:20:01
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0