Tisdag.

Ja. Jag är lite efter men Loreen vann ju melodifestivalen. YES! Så jävla bra låt dans och allt! Heeelt fantastiskt. Men såg ni tönt Dannys min när han inte vann? HAHAHA! Så jävla dålig förlorare och PINSAMT att inte kunna glädjas åt Loreen. Bli sur som en bortskämd snorunge och sen skämma ut sig ännu mer och säga till media att hans låt var bättre. Haha, jo därför du vann va? Jag tycker han suger, hade fula kläder på sig och det hade vart skämmit on han vunnit, fattar inte ens hur han kunde komma tvåa!? Måste vara småtjejer som tycker han är sååå snygg eller nått.

Men Loreen alltså, vilken tjej!
Såg henne på en intervju igår på tv och hon är en sån som jag hade kunnat prata i timmar med. Hon brukar åka nånstans och vara tyst i 10 dagar och det hade jag velat prova på. Jag tror man skulle komma i underfund med så mycket och rensa bort onödiga tankar. Det är något jag tror är bra för kropp och själ och skulle verkligen vilja testa det. Det är något i min melodi. En resa i sig själv. Sånt gillar jag. Ska googla på det och läsa lite mer om det så får jag prova det när Charlie blir större :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0