Ugly betty.

Bläää jag är less på att vara ful.
Sen känner jag mig extremt ful och äcklig med finnen som jag klämde bort för att min karl sa "du har en helt gul finne" jag "jag vet" han "ska du inte ta bort den?" så jag tog bort den så jag slipper äckla er andra MEN det visade sig att den blev ännu fulare. Helt röd och blödde som fan. Så nu ser det ist ut som att jag har en röd vårta vid munnen. Väldigt hett.

Jag önskar att jag hade fin hud i ansiktet som var i en och samma färg, att jag hade lååånga svarta ögonfransar, lite mer till ögonbryn, tjockt hår så jag slapp fixa det direkt efter dusch utan att se ut som ett äckligt jävla träsktroll och sen en mindre näsa och stora tuttar. Allt för att slippa sminka sig. Men nää man är född ful som stryk och har inte heller pengar till att fixa till allt.
Bläää...


Kommentarer
Postat av: Tina

Du är inte ensam.. Samma här... Btw jag har börja med aspirinmask- http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2011/november/no-poo-ansiktsvard-aspirinmask.html

2012-03-01 @ 21:30:32
Postat av: Nina

Ibland när man ammar kan man känna sig slitnare än vanligt. Men tro mig, du är vacker som en dag. Puss puss min lilla groda

2012-03-01 @ 23:05:33
Postat av: Lisa

Sv: tack tina, de ska jag faktiskt testa :)



Nina, jag tror mer det har att göra med att jag är ful! Men tack för att du tycker jag är vacker som en dag :)

2012-03-02 @ 10:25:37
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0