Så älskad från första stund.

God kväll.
Idag tänkte jag att jag ska lägga mig tidigare.
Jag har haft lite svårt att somna dom senaste nätterna,
tror jag hunnit bli övertrött och så börjar jag tänka massa
när jag lägger mig, ingen bra kombo.

Jag väckte min man igår och sa att han skulle sova med oss i sängen
för att jag var rädd (haha) men han ville inte och sa att han kan
komma om jag blir rädd igen. Det blev jag inte, det gick bra ändå.
Och gossen somnade snabbt efter att jag skrev inlägget inatt.



Jag är så lycklig!
Varje gång jag söver gossen för natten så blir jag full i kärlek
i hela kroppen. Man andas ut för dagen som varit och jag
kommer på vad som verkligen spelar roll här i livet. Jag blir tårögd för jag är
så otroligt tacksam och glad över våran underbara son så det
inte är klokt! Jag älskar min unge så mycket och jag älskar verkligen
att vara mamma. Att varje morgon få vakna upp bredvid min lilla
skatt är så himla underbart! Han gör mig så lycklig.
Flera gånger om dagen kramar jag om honom, säger att jag älskar honom
och tårarna kommer många gånger då också.
Han är så himla fin, det är så kul att se honom växa och man börjar se
vem han är, små egenskaper som gör honom till den han är.
Jag ser framåt med glädje. Att vara hans största trygghet och vägvisare här i livet.
Jag är stolt, tacksam och överlycklig att ha den äran att få vara Charlies mamma.
Jag kan inte sätta ord på hur jag känner, det är omöjligt.
Det enda jag vet är att det här är det absolut bästa jag någonsin gjort i mitt liv.
Vad har jag gjort för att få förtjäna att bli gravid, ha en bra graviditet,
bra förlossning och det bästa, att få en frisk härlig son?
Jag är evigt tacksam.

Aldrig ska jag sluta älska dig Charlie.
Jag ska ge dig all min kärlek och lite till.
Jag ska göra mitt bästa så att du får ett bra liv,
dina minnen från din barndom ska vara ljuvliga och du
ska minnas dom med glädje.
Du ska le och känna kärleken när du tänker tillbaka.
Du ska aldrig behöva tänka tanken att du kanske inte är älskad. 
Med mig ska du vara trygg,
med mig ska du aldrig, aldrig, aldrig någonsin behöva vara rädd.
Under mina vingar kommer jag skydda dig mot allt ont jag har makt över.
Alltid ska jag älska dig min vackra son Charlie.

/mamma ♥



Kommentarer
Postat av: mamma

jag blir tårögd av att läsa din jätte fina varma kärleksfulla inlägg:o) Ibland har man "nytta" av sina egna dåliga upplevelser....jag själv kan le när jag ser tillbaka på min barndom, kanske därför jag inte riktigt förstod hur illa ni for :o/ för jag själv had haft det så bra i barndomen.....

2012-03-31 @ 10:18:47
Postat av: Lisa

Sv: jag hade en gråtklump i halsen när jag skrev , hehe.

Ja, det är lika bra att dra nytta av det dåliga som varit än att bara vara arg och ledsen på det :) jag kan också le när jag tänker tillbaka på när vi var små . Allt var ju inte bara svart och sorgligt.

Och jag kan tro att du haft det bra med mommo och moffa :)

2012-04-01 @ 19:03:12
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0