I'm a fucking pig!

Jag är en grisjävel.
Jag är ju de!

Ibland är jag inte ens sugen på nått gott men äter ändå -bara för att. Jag (eller den onda tjocka lisan i mig) brukar tänka, nog är du sugen på en 1kilos karrapåse egentligen lisa, innerst inne. Du vet hur gott det är, äääät nu, man lever bara en gång och då ska man äta gott. Du vet att du vill ha fast du inte känner dig sugen nu. Så tänker andra lisa att, ja, det är ju sant fläsklisa, du är så smart! Så äter jag. Som en gris.

Och allra godast är det ju att äta i bilen. Färdkost. Att ha färdkost är viktigt för en tjockis som jag.

Det blir nog att ligga i vassen denna sommar och gräva sig som en grävling i sanden ner i vattnet om jag vill bada och dyka hela tiden. Vi säger så!
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0