Morsdag.

Tjaa bloggen!
Jag sitter och glor bb och väntar på att håret ska torka. Jag har minsann duschat.

Idag är det ju morsdag och jag får fira denna dag för första gången i mitt liv, hihi. Nää har ju inte firat som med tårta och så där men från och med nu och resten av mitt liv så kommer jag vara mamma och det är kul att få vara en i mängden som får vara "speciell" just denna dag :) Jag har t om fått en present av min man och DET hade jag aldrig kunnat tro, haha! Jag blev väldigt chockad. Så fint och gulligt av honom tycker jag. (Måste komma ihåg det till farsdag, haha)

Här kommer några bilder från denna söndag. (Moffa som hissat upp flaggan som han gör alla märkesdagar, gullegubben)


Kommentarer
Postat av: mamam

hi hi valpen ser ut som en mini isbjörn ;o)

2012-05-27 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0