Mtj.

Här sitter jag.
Helt ensam.
Kollar tv.
Fast jag kollar iphone, bara skit på tvn ikväll.

Är i merta hos morsan.
Ungen sover. Såklart.
Mor sitter vid sin nya dator och skrattar åt roliga saker syster N skrivit på sin blogg och på fejjan. Min mor är rar. Därför fick hon en för tidig morsdags present av mig och Ninni idag, för hon är så bra.

Syrran med familj, minus Sillen är i stugan, Sille sover han med.

Rätt så skönt att ha lugn och ro här hos mamma också för en gångs skull, det händer nästan aldrig :-) Fast jag är ändå sur på Nina för att hon åkte ner till stugan. Vi har tjaffsat heeela dagen med varann, haha. Fast vi inte blivit ovänner, bara bråkat lite om typ allt som syskon gör ibland :D Sitter och flinar när jag skriver det här. Vi är lite roliga ändå. Hon fyller strax 27 och jag blir 25 (!?!?!?!?) (fast nu tycker jag att jag är 23 resten av livet, där har jag slutat räkna, bästa åldern!) om inte allt för länge och ändå kan vi bråka som om vi vore 10 och 12.
Man håller sig ung i sinnet med syskon.

Önskar att mina småsyskon också hade kommit hit ihelg! Saknar dom mycket.

Jag är trött men ska fixa mitt hår så jag slipper det imorgon, jag har duschat nyligen. Håret är platt platt platt. Men jag ska sitta här en stund till bara för att det är så mysigt. Tjaaa!


Kommentarer
Postat av: lotta

Aah ni har möblerat. Fint :)

2012-05-26 @ 11:10:56
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Ninni

Haha Hoja vi är som småglin, idag är jag fan en unge och det erkänner jag.... Men säg fan inte till nån

2012-05-26 @ 14:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0