Sista delen av sjukstugan

Söndag. Jag längtar till kvällen - solsidan!

Igår var vi vakna efter tolv, tur att det var min sovmorgon idag :-) men T gick och la sig när jag klev upp typ halv 11 och sover än och nu sover lilla Challe också sin andra vila.

Jag har inte ens klätt på mig eller käkat frulle. En riktig slöslappar dag. Nu ska jag duscha och äta frukost men vet inte i vilken ordning. Trivs bäst med att äta först, duscha sen men jag tror jag passar på att duscha när lilla C sover för han kan bli riktigt sur om han får för sig att han ska få bada/duscha och så får han inte det..då blir han arg! Ikväll ska han få ta sig ett bad, det var längesen.

Nu börjar vi bli friskare, febern är borta (yes!) och nu är det bara snorigt och hostigt.

Nä, nu ska jag duscha och starta dagen. Fan, halva dan har gått och här sitter jag än i morgonrock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0