Sjukstuga del 5

Tjatigt, jag vet.
Men ni behöver faktiskt inte läsa!

Jag har hållt igång sen klockan två idag och det resulterade i att jag nu har 38,7 graders feber.

Ett dampfall som jag tar vara på stunderna när jag känner mig bättre. Passar på att göra allt som göras skall. Skönt som fan att tvättberget är tvättat, bara vikningen kvar, bäää.

Charlie har vart feberfri nästan hela dagen, bara han inte blir sjuk igen.

Han har ätit väldigt dåligt dom här två veckorna när förkylningen spökat och idag har det verkat som att det vänt. Peppar peppar...

Charlies kusiner har hälsat på idag och det behövdes nog för lillen som vart instängd nästan en hel vecka.

Han blev såklart jätteledsen när dom, mostrarna och mommo åkte :(

Nu ska jag ännu en gång hoppas på att vi bara blir friskare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0