Skitsnack.

Vaaarför kollade jag "det okända"?
Jo för att jag blev nyfiken!
Det ledde faktiskt till att jag fick ett svar på en liten grej som jag känt i många år. Nä, två saker faktiskt.

Jag har aldrig någonsin kollat ett avsnitt ensam, jag är alldeles för rädd. Jag brukar inte ens kolla dessa csi serierna själv, haha!

Jag brukar inte allt för ofta skriva allt jag gör här i bloggen, när jag reser, vem jag umgås med när, fick körkort, köper kläder/inredning osv osv.

Om jag köpt en tröja som jag blivit kär i så kan jag nämna det. Eller om jag tar en promenad som var väldigt uppfriskande. Fattar ni?

Nu tänker jag i af berätta att jag var och hälsade på min älskade kusin/syster/vän och hennes karl ihelg i luletrakterna, dom bor ute på landet i en mysigt hus med egen gård och hästar (inte deras) alldeles runt knuten. Så vill jag också bo, tror jag ska flytta! Nää men en stuga en bit utanför pite/lule är nått jag måste skaffa och det känner jag ännu mer nu efter helgen. Ett måste.

Men inser ni att (poängen med att jag berättar om helgen) jag hunnit göra 3 ovardagliga saker på 2 veckor :) kul, tycker jag! Det är inspirerande och jag tror vi människor behöver nya intryck då och då men ändå rätt så ofta. Det gör gott, är givande och gör så att vi får fler minnen och historier att berätta. Inte helt fel!

Och Charlie gillade verkligen Fia, Micke och deras mops Eddie! Det var riktigt kul att se. Han sa t om "eddi" upprepade ggr. Första gången var i köket och jag tror jag höll på att fråga C "var är Eddie?" så sa han "eddi" och pekade på honom och både Fia och Micke kollade chockat på mig och jag på dom och undrade om han verkligen sa det vi trodde. Och det gjorde han, för han sa det flera ggr under helgen, inte alltid lika tydligt och bra som första gången men han försökte och Charlie och Eddie blev goda vänner, dom intresserade sig för varan men Charlie hade respekt för Eddie och ville röra honom men vågade inte alltid, det var kul att vara åskådare :)

Gossen lärde sig också att peka ut alla tre och jag blir alltid lika chockad hur fort han lär sig något nytt och hur mkt han förstår. Det är kul att se allt nytt och fort går det! Helt plötsligt gör han något nytt. Ballt!

Nu ska jag sluta skriva massa ointressant. Herrå!

(Påminnelse till er: mcitalo heter jag på instagram)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0