God morgon!

Min levande klocka ringde 06.13, sovmorgon typ.

Nä men jag somnade ju vid tolv så har jag sovit riktigt gott så jag ska inte gnälla. Det är ju bara så att vill jag sova mer under nätterna så får jag lägga mig tidigare om kvällarna-så enkelt är det! Eller så får man vila på dagen när barnet gör det. Jag har börjat göra det oftare nu när Charlie vaknar så tidigt och det är ju såå skönt :)

Charlie äter inte längre om nätterna (tack Åsa :) och de är ju jätteskönt. Denna Åsa berättade hur lätt det gått för hennes dotter och då kände jag att jag försöker nu all in! Hade jag inte snackat med denna morsa så hade jag nog gett med mig första natten när jag provade att bara ge vatten. Men det funkade bra och har hållt i sig 1 vecka eller vad det nu blir.

Hur skönt som helst att "slippa" mata om nätterna i af :)

Har jag skrivit att tand nr 5 & 6 har börjat ploppa fram? Det är dom två framtänderna på övre raden som har börjat växa, shit vad det går undan!

Skönt att han är som vanligt (kanske LITE gnällig OM jag tänker efter, fast egentligen inte ett dugg märkbart i hans beteende) när tänderna kommer. Lite mer mammig när han är nyvaken typ..? Eftersom det är så milda förändringar vore jag inte nämna det alls :p

Finns mer att skriva men nu är det dags för frukost för min prins :)


Kommentarer
Postat av: ÅsA

Åååh vad skönt! Kul att det funkade :) det är så skönt när dom sover hela nätterna. Man känner sig som en helt ny människa

2012-09-06 @ 11:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0