Lite blogga va?

Jag vore egentligen, verkligen sova.
I know!
Men jag blev bloggsugen.
Jag ligger redo i sängen för att sova men måste säga att dygnet verkligen har för få timmar.

Jag kom på en smart ide' idag.
Jo så här att från t ex kl 20-22 gick som tiden extra sakta. Så dom två timmarna alltid blev som 4h istället. Visst var det en bra plan? Vad tycker ni? Vem ska jag kontakta? Stadsministern? Kungen? Eller fröken ur?

Har jag skrivit om att Charlie kan kolla/peka/vinka mot lampan när man frågar. Jo det har jag. Boll kan han också rätt så bra nu. Och säger något "däää" liknande.

Idag var ungen påväg att börja KLÄTTRA upp på en korg eller vafan det nu är, som vi har i tv-rummet. Jag blev helt chockad. På små saker kommer han ju upp men den här är ju ändå vid midjan på honom och han skulle UPP. Snart får jag inte slumra till på soffan en enda sekund på morgonen när han busar runt ;) Lär väl vakna av att han sitter på gardinstången eller nått :)

Det händer så mycket i hans utveckling hela tiden och det är SÅ kul att se! Det är så ballt!

Snart är han 8 månader och det känns som att när han blir det så kommer det bara säga poff så är han 1 år. Hjääääääälp! Inte länge kvar till den stora dagen.

Han har verkligen vart en helt underbar och fantastisk unge sen dag ett. Vad har jag gjort för att få förtjäna ett så underbart härligt barn??? Jag är evigt tacksam över våran son och jag är så glad över att jag får vara mamma till våran fina Charlie.

Ni som följer mig på instagram (mcitalo för er som missat ;) och är vän med mig på facebook OCH läser min blogg får tyvärr uttjatade bilder. Först och främst händer det på insta, nångång på fejjan och sista prio är bloggen.

Här är i af en mysig bild på min söta son som har himla gulliga (blivande kanin?) tänder :) Tänk att tänder också kan vara sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0