Söndag.

Det enda jag vill ha just nu är en fet burgare. Fan vad gott det hade vart.

Finns typ inget att käka här hemma för jag ides inte dra och handla och jag ids inte med det nu heller.

Jag hade behövt en liten slav som gjorde såna här ärenden åt mig. Någon frivillig? Jag bjuder på burgare!

Söndag igen.
Stora killen somnade när han sövde lillkillen. Trist för mig. Jag kanske också går och lägger mig? Jag känner mig faktiskt trött.

Till något annat. Jag har inte behövt byta en enda bajsblöja under hela helgen och både jag och min kille har fått sovmorgon både igår och idag. Guldvärt! Jag vill inte lämna iväg min son så att vi får vara ensamma utan honom. Det BÄSTA är att få hjälp med såna här "små" vardagliga saker. Det gör mer än man kan ana. Att ha folk som hjälper en med sånt så man själv får en paus från att byta t ex en bajsblöja. Tack mor och systrar för att ni finns och är så snälla och fina och hjälper att sköta min son. Jag älskar er och är så tacksam för all er hjälp. Minsta lilla blöjbyte räknas och betyder mycket ska ni veta :)

Charlie tackar också för att ni finns och är dom bästa extramammorna! Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0