Aldrig ska jag sluta älska dig.

Ja hörrni..nu är min lilla grabb 1 år!
Det är ju jätte konstigt :)

För 1 år sen, kl 16:54 föddes världens finaste unge. Mitt nya liv föddes med honom. Jag var så lycklig och svävade på moln. Han levde, var frisk och var en så himla snäll och lugn bebis. Orden "han är så fiiin" missbrukas fortfarande av hans stolta föräldrar.

Lyckan som uppstår när man fött sitt barn är totalt obeskrivlig, det finns inte ord som räcker till.

Jag är så glad över att få vara mamma till min fina fina Charlie. Hans första år i livet är gjort och jag hoppas att all min kärlek jag gett honom har satt sig som en grund i hans hjärta. Att vad som än händer i hans liv så önskar jag att han kommer känna våran starka kärlek till honom som funnits lika länge som han själv. Oändlig kärlek har vi fortfarande kvar att ge resten av våra liv och jag kommer finnas vid din sida så länge jag lever mitt barn. Jag lever för dig och du gör mitt liv meningsfullt <3

Jag älskar dig Charlie/ mamma


Kommentarer
Postat av: mammamommo

hojja, jag blir blöt i ögonen, så fiint o varmt du skriver, Charlie hade tur som fick er till föräldrar:)

2013-01-22 @ 19:56:19
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0