Första dagen som 1-åring:

Tja!
Igår kväll fick lillen feber.
Tidigare under kvällen sa P att han kändes varm och jag sa joo jag tyckte han hade lite rosiga kinder. Tänkte inte mer på det.

När jag la mig vaknade han till och fick komma över till mig och då kände jag att han var KOK HET! Jag fick lätt panik för att jag missat det. Tog av hans pyamas ( han var vaken ) gick på toa och tog tempen på honom så hade han 39,5 graders feber. Vi somnade om. Vaknade igen vid 2 tiden och lillen var så ledsen, han fick alvedon och sen sov vi gott resten av natten. Idag har han vart trött sen vi vaknade men piggnade till när vi fick besök och han fick leka med andra barn men somnade bums när dom for. Det jobbigaste när han är sjuk är att han knappt äter :( Inte ens kaka ville han ha! Det är illa. Men men, så är det ju när man själv också är sjuk. Jag ger honom vad som helst, bara han får i sig nått! Ännu värre är det när kylskåpet ekar..och jag ids inte ränna runt med honom när han är sjuk så vi får vänta tills pappan slutar.

Nu ska jag bara ligga i soffan tills Charlie vaknar. Det bästa när han är sjuk är att han blir extra gosig då <3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/385436/images/2013/pic_50fe8213ddf2b309d1ae174f.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: mammamommo

nåå lillalillamommosälskadeettårigagosse, hoppas han snart blir frisk igen:O) Love you

2013-01-22 @ 19:53:23
URL: http://gwm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0