Good monks!

Jag äter frulle och lillen leker i sitt rum, han har redan ätit. Fast för honom blir det frukost nr 2. Dagen startar alltid med en flaska omma :) Idag lite banan också.

Jag älskar att han nu kan äta nästan allt, det är verkligen skönt och kul faktiskt. Han är väldigt intresserad av mat och vill smaka på allt och gillar det mesta, kommer inte på något han inte tycker om. Gröten har han börjat lessna på - jag förstår honom! Så det skippar vi nu till frullen. På kvällen gör jag gröt men han vill inte alltid ha och det gör inte för han kan ju äta så mkt annat nu ändå :)

Nä, nu ska jag drinka upp mitt te, plocka bort frullen, borsta våra tänder och få på oss lite kläder.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0