Söndag.

Söndagen har passerat.
Efter 16 dagars ledighet återgår min sambo till jobb imorgon igen. Lite tråkigt och lite skönt att det blir vanlig vardag igen.

En påminnelse till mig själv inför imorgon: ring din chef Lisa!!! Ja, jag skaaaa!

En till påminnelse: Logga in på FK och lägg in dagar. Yesbox! Glöm inte bort detta!

Ååå en till: Kom ihåg att gå på promenad imorgon och alla andra dagar, din röv har börjat hänga rejält! Ok!

Om två veckor (whatta faaaack!?!?!?!?!?) fyller min underbara, fina, vackra, roliga, busiga, goa, spexiga, knasiga, söta knasboll 1 år! Det är ju helt galet! Min sambo fyller ju år samma dag, det får vi ju inte glömma ;) Redan 1 år...

Har jag skrivit här på bloggen att han går nu? Det har jag säkert men nu vet ni det en gång till. Det ser så konstigt ut när min lilla bebis kan gå helt själv på sina egna små söta ben. Han började gå nån dag efter julafton och har fortsatt att öva sen dess. Men jag tycker att han gick mera när vi var i byn, längre sträckor och oftare. Men vad gör det? Han kan ju i af :D

Nä hörrni, nu ska jag sova. Eller försöka i af.

Det är ett till tecken på att jag är förslappad, svårt att somna.

Natti!

Moster Nina ville att hennes systerson skulle matcha henne så han fick leka balettdansös:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0