40 missade samtal

jahaaaa, på torsdag for jag till pite med tåget till fia min kära fia,
vi har haft svin kul :D
helt störda är vi... de är roligt.
på fredag blidde de lite utgång, visst fasen blev man päisä.. ojoj hehe
var kuuuuwl...
hoff jag vet inte vad jag ska skriva..
joo, fia gick hem tidigare än mig, observera att hon hade nyckeln och jag ingen alls..
när det var dags för mig att gå hem så svarade inte ungen i mobielen !
nästa morgon hade hon 40 missade samtal av mig ! ! !
snacka om at sova djupt... haha..
men helt plötsligt svarade hon, jag blev aldeles överlycklig !
-fia? dia? hallå?
helt tyst i andra sidan luren ett tag sen..
-mmm...
-vad gör du?
-JAG SOVER !
-men snälla fia kan du gå och sätta nått nere i porten så jag kommer in?
-MEN JAG SOVER JU !
-men fiiiiaaa, snälla gå upp nu och sätt bara nått i dörren..
-ååh, jag som sov så skönt...

haha ungefär så var de samtalet, nog förstår jag att hon sov ovh sov skönt om man inte svarar efter 40 samtal..
andra brukar ju sätta en kvast eller en matta i dörren men fia, hon satte några ihop rullade tidningar, haha
så jag fick skjuts hem från rosvik på natten kom fram vid kankse 5 tiden..
var i af kul ska jag tala om för er.
lördag tillbringade vi nästan hela dagen i varsin soffa och säng, var först på stan en sväng,
men två vissa flickor var helt lnäppa och onyktra ännu då.. så de blev ju som de blev ;P haha

var i af jätttteeeeeee roligt att få umgås med bara fia !
jaaa vi har som sagt alltid kul vad vi än gör, fast vi inget gör,
men vi båda kan ju snacka och säga massa sjuka saker.. så så så så de blir oxå som de blir de där hehe..

kom igår tillbaka till kiruna med tåget, johanna och karolina hoppade på tåget i boden, skönt, slapp man åka ensam, så vi snackade en massa skit hela halva vägen..
sen hämtade min älskling mig på tågstationen...
vi hade oxå roligt igår, haha..
jag ville inte kolla på star wars, men de ville tony, så jag kollade en film på datorn som min lillasyster skickade till mig för ett tag sen, ´the matador´ skit kul film tycker jag.. jaja men så gjorde dustin pocorn,
och satte dom i en stor skål, men jag ville ju oxå ha,
så jag kom på en svin smart idé, tog pocorn skålen och gick till köket för att sätta pocorn i en skål till mig med,
så tog jag en jätte liten skål... en dipp skål... så kom tony till köket och frågade varför jag satte i en sån liten skål...
haha men jag glömde bort att de fanns större skålar,
så jag var tvungen att fylla på min lilla lilla mini skål var fjärde minut kanske hehe..
sen låg vi bara och snackade och plötsligt sov vi bara..

jaja, nu ska jag käka nått, jag är hugriiiiig...
fi fan va jag skriver en masse dritt !  ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0