Moster på heltid.... nästan

...vi åkte till stan i af... ingen av oss visste vart vi skulle va på nyårsafton,
men det blev Kiruna...ist för Merta... vi krånglade fram och tillbaka...
sen vid 20:oo igår så bestämde vi oss för att vi drar till stan ändå...
så vi var väl framme i denna ruskiga stad vid 22 tiden kanske?
var vaken till sent på natten/tidigt på morgonen...
vaknade för i helvete inte förrän ca 15:oo... då var jag sur för att jag sovit bort hela halva dagen och vägrade stiga upp, men så fick jag en mysis brevid mig och ja, jag steg kanske upp först id 17 tiden...
Man ser ju när man sommnar inatt...

Men man har ju inte sovit så bra i Merta, vaknat på natten och morgonen av att valparna grinar,
på morgonen hör man Saga och hela familjen... (vi är inte en så tystlåten
familj har jag kommit på.. vi är nästan som en grekisk släkt... som man hört på tv i af..)
Jaja, men att höra Saga gråta på morgonen gör inget, de gör bara så man vill studsa upp från sängen
och försöka vara världens bästaste moster.. (jag har en tuff motspelare)
Har varit så skönt att vara hemma med hela familjen + att min älskling oxå vart där med oss + Ante förståss : )
Tro om de var juldagsmorgonen som jag vaknade, la mig i soffan och kollade Malcolm och hade världens raraste bebis liggande brevid mig, de var så mysigt, Saga bara låg där brevid mig nästan två timmar och var så snäll..
Jaaaaaa, jag älskar atta vara moster ! ! !
Hur ska man inte älska att vara mamma då?
Klart de är jobbigare, då är man ju Mor på äkta heltid... men ändå : )
Min mamma verkar i af inte ångra att hon skaffade 4 ungar, även att dom inte var dom lättaste att handskas med...
Men vi är ju snälla ändå, va?
Jo, de tycker jag...

Denna vecka för mig har vart skita bra i allafall !
Igår var vi oxå hos grannarna Juuso och kollade film och spelade Guitar Hero...
eller som man oxå kan säga; Gitarr hjälte ll på spelstation 2.


Saknar facktiskt redan mina tröga systrar och min knas mamma... ja, jag saknar tilloch med de skrikande valparna.

Och Nina min kära syster har gjort min blogg fin så fin, danke !

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh tuff motspelare det är tur att du är äldre än henne ..inke sååå woli här när ingen är här av er 2,, ja tom Låtta ja har lärt känna henne åxå hehehehe.

2007-12-30 @ 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0