love is in the air

Vart ska jag börja?
hmm... Börjar med att jag fikade med Karro idag en sväng,
det lät vuxet..
Jaja, men de var ju trevligt, var som ett tag sen...
Efter det gick jag på stan ensam, ringde ganska fort upp min trofasta vän
Emma, hon kollade film just då men kunde lämmna den för mig,
hur schysst var inte de?
Vi vandrade omkring en stund tills vi kom på att det var väl meningslöst...
Eller innan de så köpte jag en present till Saga, ett halsband och ett armband,
tyckte dom var söta.
Sen for vi omkring litegrann sedan kom jag på att jag måste få ge
presenten snart för annars öppnar jag den själv,
så vi stack till min kära storasyster och överlämmnade presenterna..
Kollade foton snackade skit och det som hör till.
När vi for där ifrån sa E:
-Jag har nog fått en ny kompis...
Jag:
-Vem då?
-Saga :D
haha jaaa, nu har du en till kompis :D braa hehe...

Så har jag kommit på en sak som jag saknar... en hund !
Jag vill ha en egen hund, en stor hund !
En sån här vovve vill jag ha Grand danois


Nu har jag googlat på dessa, så jag kankse snott bilden av någon...
Men en sån här hund vill jag verkligen ha !

Sen är det så att jag tycker som synd om 3 damer...
Dom är så starka samtidigt som någon gör dom svaga...
Vill verkligen se dom här 3 lyckliga,
en lycka som dom förtjänar som dom själva inte tro att dom förtjänar...
Känns som att dom kan bli så nertryckta, och som att dom inte fattar det heller...
På samma gång som jag tycker synd om dom så blir man som
oxå lite arg på dom på något sätt...
Hoppas dom snart nångång gör något åt saken
så man får se deras äkta leénden och lycka...
Det förtjänar dom.

Jaja, kollade idag på Dr Phil...
Handlade om en massa..
även om en arg tjej/kvinna som avreagerade det p¨å sina systrar och närmaste...
och så kännde jag igen mig litegrann...
De enda det handlade om var att hon haft en dålig barndom,
men dom andra syskonen hade inte fått dom.. "menen"
men det hade hon, och hon hade blivit sårad som liten
och på så sätt blev det ilska när hon blev äldre,
hon attackerade först innan någon annan hann göra det,
och då slipper man själv bli sårad...
äääsch skit samma...
Idag vill jag bara säga att jag är i af glad att kunna älska människor och saker och ting.haha

Och Mor min kära Mor, jag är så glad att du finns,
att du oxå gör så mkt var eviga dag,
utan att man uppskattar det helt och hållet...
Men jag brukar tänka på det ibland, och tycker att
allt du gör är så bra !
Är imponerad bara av att du lagar en god mat varje dag..
Att du alltid är glad,
alltid förlåter fast man själv kan vara som ett svin....
Att du bara är som du är !
Du är världens bästa mamma och det menar jag med hela mitt hjärta !
Ska tacka Gud att jag fick dig som mamma när jag träffar han : ) haha
näe nu ska jag sluta !
G´natt

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för dina värmande ord, och vetu vetu vetu vetu
Har du nångång funderat på att bli typ: psykolog el. nåns sorts samtals terapeuft?
Det behöver inte vara jobbigt att läsa, i dags läget får man jätte bra hjälp om man har svårt med läsning....ett tips! Tänk! Där skulle du kunna sen fast ha eget företag, Samtals- konsult el nåt liknande;-) Kram, jag älsakr dig, o jag ska tacka Gud för att jag träffade er farm, annars hade jag inte fått så fina underabara 4 barn. man vet inte vart ni annars hade hamnat.......

2008-04-10 @ 12:53:27
Postat av: jag igen

rättelse av text där uppe:
- för att jag träffade er far...inte farm hi hi hi

2008-04-10 @ 14:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0