tjugofemte april tvåtusenåtta

Idag vaknade jag minsann klockan halv nio på morgonen,
de ni !
Slöade till 11-12 kanske sen gick jag och Nina och Saga på
promenix en sväng, sen till mommo och moffa som itne var hemma...
Satt ute i sooooolen..
Gick hem, gjorde upp en eld ute på gården,
grillade hampis, korv och fisk,
satt ute till... säkert 4-5 på dagen,
gissa om jag kommer sova gott inatt?
Jaja, Emma kom, sen kom Miaa oxå, vi har inte gjort nått vettigt alls...
Fia har kommit till byn, men inte ringer hon mig inte, nej nej !
JÄVLA KÄRRING !
Det ska jag komma ihåg...
Hoppas att hon har en jävligt bra förklaring :D
Jajaaaaa, vart en skön dag ute i det vackra vädret,
känner mig prickig i fajset... som en prickikoooorv...
Längtar till imorgon, wohoooo.
Fast allra mest längtar jag tills min älskling kommer till mig här i byn...
Så ska vi kanske åka ut till en stuga i skogen och vara kära för oss själva. haha...
Nowe, nu räcker det för denna gång...
Fast Fia rang mig nu, tjohoooooooooooow

Så jävla skönt att vara i byn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0