12:27

tjolahej tjolahopp !
slutat för dagen, sego mego pass vettni, men då får jag som en dag i godo i af.
Ska snart rusa in på toaletten för att duscha och kanske begrava en... sak, hahaaa
Efter det ska jag kuta ner till Nina och Saga och se efter vad det är för slags ljud Nina
talade om att Saga börjat upptäcka... intressant intressant...
Saga utvecklas mkt hela tiden... Hon har nog utvecklats lika mkt som jag oxå gjort hela mitt liv...
Mycket för hons del, men inte så mkt för min del.. hahaaaaaaaaajjaaaaama<kdhkafjöjfjjafj

Igår hade jag och min käraste en mkt trevlig och rolig kväll...
Suttit och flinat för mig själv hela dagen på grund av gårdagen... hahahahahaaaaaaa
Vi är lite roliga vi, trost allt ;P
Fast nu är lägenheten uppochner.. Men men, då har vi något mer att göra idag,
än att skruva ihop stolar...

Känns förjävla bra att vårat hus i byn kanske kommer kunna börja kännas mer hemtrevligt
hädanefter, ett stort plus till Far för att han beställt trappa så vi äntligen kan få egna rum ;D
Hoppas allt går som det ska, då blir jag så nöjd så..
Kanske så nöjd så jag t om flyttar hem till Mama !

Näe men att jag har kommit på att kärlek är fan inte lätt alla gånger.
MEN om det nu finns såna par som aldrig bråkar så förstår jag fan inte hur dom lyckas :D
Man måste bråka, om man inte törs bråka med varandra så anser jag att man
inte är ett äkta par....
Man ska kunna bråka och sedan även kunna bli sams och reda ut saker och ting, tillsammans.
För man är ju ett team, haha...
Jag älskar min älskade älskling så mycket, han kan göra mig glad
och han kan göra mig totalt vansinning ! ! ! men, det är väl kärlek? : )


-Jaha, du har två veckor kvar ?
-Jaaaa...
-Sen tillbaka till skolan...
-Eeeh... jag gick ut för två år sen..
-Jaha.... HAhahahahhaaaaa

Ingen på mitt jobb tror att jag är 20, snart 21...
Jaja, kan ju vara bra det med, hoppas bara jag får höra sånna kommentarer när jag blir äldre oxå : P

Näe, akut begravning .

Kommentarer
Postat av: emma

haha jaaa undra vad lisa ska begrava? hahaha

2008-08-04 @ 20:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0