grrr

  • idag har jag vart på stan med Lotta potta.. vi fikade, det avr inte så gott, inte så bra för magen heller. hehe. nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på... lyssna musik, det får duga... eller, eller, eller tro om det är någe bra på teven ? är det de ? va? va ? va?

    Emma, nu tycker jag att du får komma hem, när kommer du hem ? va ?
    Kommsi kommsi, jag lovar jag bjuder på godis... och kanske en cola också... om du kommer får du reda på det.. annars inte..

    måste bara säga att min mobil kan dra åt HELVETE ! ! !

    näe, goodbajs

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja säger det samma mene helevettiiii med din satana telefon och signa.l

2008-08-22 @ 21:19:11
URL: http://ninokalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0