fantasiiiiii

åh, skulle va så härligt att åka utamlands med familjen till julen 2oo8 !
så skulle man såklart ta med sig sin älskling.
och mommo och moffa, fast dom är gamla och sånt,
men de skulle vara så kul ! med mommo har man alltid roligt, hehe..
jag menar, dom har ju vart tusen ggr med morbor och familj utomlands, men nog för att de var några år sen, men ändå.
Vi skulle åka till thailand... underbart !
Då har ju lilla Saga oxå blitt stor nog för en sån resa... tror jag?
de skulle iaf vara jätte kul....

  
nääe, nog är ni väl hellre hemma på julen när de är -30 va?
julmaten kan man ju inte missa den 24 december, ooonej....
och så är de ju mini jul för oss jämna år.. tänk på de ni :P


hoff, nu har jag vart ensam hela dagen, och då blir de ofta så att
jag börjar prata med mig själv...
och nu började jag skratta för mig själv,
för jag tänkte vad jag gjorde för nån timma sen, hahahahahaa...
tänker inte skriva de här, men de var lite kul nu när jag tänker på de i efterhand...
hahahahahaa
jag är knäpp, men undra varför?
haha har ju en mor som virrpanna och en mommo som virrpanna..
sen ser jag ju upp till min storasyster och vet ni vad?
hon är oxå en virrpanna!!!
så automatiskt är jag en virrpanna och knasboll jag med.
nu ska jag ringa min knasiga storesyster, och lillsyrran for till byn.
ja, hej !

Kommentarer
Postat av: Ninni

jo ..man blir som man umgås :)

2008-02-01 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0