Thank you thank you, far to kind.

när jag kom hem inatt höll jag fan på att frysa ihjäl !
hade båda feta täckena, och somnade bums.
sov så jävla skönt MEN så ringer någon och väcker mig,
hörde som i drömmen först hur min mobil ringde,
men i mitt liv i drömmen var de som att de inte fanns nå mobiler å sånt,
för jag fattade verkligen inte vad de var som lät !
men sen vaknade jag och förstod vad de var som gjorde sånt oväsen....
jag som sov så jävla gott.

inatt drömde jag en massa skumma drömmar...
ett exempel är att jag låg i min egen kista, en jätte stor,
eller de var en vanlig, men runt kistan var de en masa trappor, eller nått,
så höll mina vänner på att sätta blommor runt mig, jätte fina blommor,
dom gjorde de så dint för mig,
men de konstiga var att jag var inte riktigt död i kistan,
den var inte stängd heller,
men jag hade nån sjukdom som jag skulle dö av snart,
en påhittad sjukdom...
sen drömde jag massa annat oxå. haha.

sen imorse/inatt vaknade jag av att någon drog i mina trosor...
Tony började dra i mina trollor mot sig...
jag vaknade ju av de, de gjorde ju som lite ont....
så jag var ju tvungen att komma nära han så jag inte skulle få mer bibbi aj aj...
hahaaaaaaaa..
näääe, nu orkar jag inte skriva nå mer.
sen orkar jag inte höra på när folk hånar mig eller vad fan de nu var,
jag blev fan less !
jaja, hejjs !
Nina och Saga är hemma nu, och allt är bra, fyfan va skönt !
trott jag skulle få nå hemskt samtal. men nej...
Tack Gode Gud !

Kommentarer
Postat av: Nina

Den enda som får håååna dej är jag!!!!och slå :D ja låtta får slå dej åxå men inte så hårt som ja..fast jag slår inte så hårt är ju egentligen en svagis..Jo,Saga mår bra :D

2008-01-26 @ 14:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0