äckel kiruna

Skit Kiruna, är less på denna förbannade stad.
Less på alla människor i denna sketna håla.
Vart man än vänder så ser man folk man ogillar.
Skulle vara skönt att komma bort, nånstanns vart man
slipper känna hat mot idioter,
nått ställe vart man kan göra saker utan att det ska snackas...
Vet inte riktigt om jag känner för en stor flytt eller en längre resa.
Men vart jag än åker ska jag i af ha med mig min älskling,
utan han nu hade jag vart dödsdömd och såld till alkoholen,
fast jag älskar att vara full som fan och inte minnas ett skit från
kvällen innan, men nu har jag något viktigare att ägna mig åt, så de så.

Har vart med lillasyster den största delen av dagen...
Min lilla älskade syster.

Hur beter du dig egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0