lördag

vad ska man göra idag då?
hmm.... ha tråkigt, ja vilken bra idé !
tänk att man inte har nån hobby som man kan syssla med,
min hobby är väl.. att dricka sprit?
eller nått, men sånt kan man inte hålla på med...
inte bra för kroppen, man vill väl inte se ut som en
sönder riven kärring när man är 30... nääe...

träna vore man oxå börja med... nångång igen..
fläsket börjar komma fram nu, fasen, just innan sommaren, muahha..
näe, men har kommit på att mitt liv känns så värdelöst just nu,
ibland önskar man nästan att man ska somna in för gott under natten,
ibalnd känns det som om det vore skönt...
jag vet inte vad jag vill med mitt liv,
eller jag vet ju lite i af, men allt blir 100 ggr svårare för mig,
sen när andra oxå säger att ´det är så svårt´ ....
bla bla bla...
känns bra att det iaf finns några som tycker de var en bra ide, att de
nån säger att de kommer gå bra.. ni kan om ni vill...
näe nu snackar jag skit igen....

nu ringde emma, vi ska dra på stan, och sofia med...
nu blev jag glad : )
E kanske räddade min dag...
Vaknade med ett väldigt dåligt humör idag...
Jajaj, dags att klä på sig då, herrå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0