tänk, tänk, tänk

Panik ångest, en riktigt rolig känsla... man blir sååå glad.
Eller hur?

Jag tycker inte att man kan skylla något på Gud...
Han skapade inte människorna som vi är idag,
vi har blivit sånna med tiden, så tror jag i af...
Alla dumma sjukdomar, krig och skit det är inte heller Guds fel.
Många sjukdomar uppstår ju pågrundav dumma val av en människa...
Men visst händer det mycket orättvist i världen som man inte kan förstå.
Man tycker att den som förtjänar hemska saker minst, oftast blir drabbad av något.
Men som jag oxå tror så har allt sin mening...
Kanske bara tror så för att det blir lättast så.
För tror man att allt som händer har en mening slipper man ju för fan grubbla på
varför saker och ting händer.
Sen de där med Gud igen,
När det har vart svårt ibland har jag bett, och det har hjälpt.
Kanske inte för att jag bad till Gud, men enligt mig så kändes det så dom här stunderna...
Ni kanske nu tror att jag är värsta kristna kyrkråttan men det är jag inte,
känns bara skönt att ha något att tro på..
Menar inte heller att det är något fel med att vara kristen eller vara i någon annan religion,
när jag säger att jag inte är någon kristen kyrkråtta.

Vet inte vart jag ville komma med det här, men det fanns bara i mina tankar och ville släppa ut det.
Tjarå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0