fredag och party som faaaaan !

Idag vaknade jag tidigt gick på en grej sen raka vägen ner till Nina & Saga.
Blev helt slut, tur att det dög för Saga att sitta på min mage och leka.
Sen gick vi på en liten promenad och jag gick hem för att jag var sååå trött !
Kom hem, käkade la mig för att kolla tv, sänkte volymen en massa
så somnade jag ! Jag Lisa Heidi Carola brukar aldrig somna på dagen !
Fan inte ens när jag är bakis.
Herra Jumala...
Vaknade av att jag dregglat som fan på hela min hand och hela min kind
och förstod inte att jag sovit, kollade lite tv och sen somnade jag igen !
Men Guuuu så skönt det var, är ännu trött, ska nog kika lite tv sen sova, igen.
Fast först hoppas jag att det är någon rolig film på tv.

Kollade idol, har inte sett den på veckor ! Varför ? hmm..
Jaja, hade i af glömt hur kär jag är i A.Bagge...
Alltså utsidan spelar fan ingen roll för mig,
han så söt och härlig..
den mannen får mig knäsvag :D haha


Kommentarer
Postat av: Nina

vadå utsidan han är ju sööööt!

2008-11-08 @ 10:31:51
URL: http://ninokalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0