en fundering bara...

Alltså, jag har funderat på en sak ganska länge nu...
Jag vet inte ens varför jag har börjat fundera på det här..
För det finns som inte ens en poäng med hela min fundering,
eller det finns ju det men inget nödvändigt egentligen...
Det är bara en sak som jag tänkt på, som sagt...
Tanken är inte illa menad till någon ( om nån nu skulle kunna ta det så )
Det är bara en tanke...
Så här är tanken i af...
Jag har tänkt så här om man tar en mörk man, en väääääldigt mörkhyad man,
och en vit kvinna (eller tvärtom) så får dom barn,
då får deras barn, barn med helt vita människor, och sen får deras barn också
barn med vita människor osv, osv osv...
Hur många generationer tar det tills det blir helt vita barn ?
Eller kommer första parets barn, barns, barns, barns, barns, barn (osv)
också vara lite mörkhyade ?
Eller försvinner den mörka bakrunden skitfort ?
Är nån av min mammas, mammas, mammas, mammas, mammas x 20
från Afrika kanske ?

Jag vet inte om någon förstår vad jag menar...
Men jag har bara tänkt på det så länge så
jag var tvungen att skriva ner det...


Kommentarer
Postat av: E som i emma

hahahaha, du och dina funderingar :D

2008-10-24 @ 17:56:27
Postat av: lillasyster

haha, jag förstår vad du menar, med hundar är dom iaf renrasiga efter... 5-6 generationer eller nåt sånt :P men vette tusan hur de är med människor haha

2008-10-24 @ 21:46:21
Postat av: lisa

haha jaja, men nu är det så jag tänker...:P

jaaa. hundar är lite annorlunda än männskan..haha

2008-10-25 @ 00:54:26
Postat av: morsan

jag läste en gång i nån veckotidning, ett mörkhyar par som fick en helt vit baby, pappan blev ju fundersam o så, så dom tog faderskaps test, och han VAR pappan! Sen visade de sig när dom släktforska att nån av föräldrarnas förfäder varit vit- minns inte hur många gen. bakåt! Så di så, jag förstår också dina funderingar el. hur du tänker...

2008-10-25 @ 20:52:52
Postat av: lisa

jaa, jag har oxå sett det där nångång, men det är ju som en slump, jag tänkte som mer på hur det blir vanligast, men det gör inget :D

2008-10-26 @ 10:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0