måndag

utgång ihelg, fyfan vad roligt jag haft hela helgen ! Förutom igår,
enda roliga igår var när vi fick två gäster, dom var så roliga även igår..
Idag mår jag ännu som ett ufo och vill bara äta den fetaste mat jag kan hitta...
Idag är en dag som jag inte vill vara med om.
På lördag kollade vi t om hockey och var till stallet en sväng,
roligt som fan har jag haft med grabbarna.

näe nu måste jag visst göra något som kallas mat.

Drömde inatt helt störda drömmar, en var att jag Nina och Lotta och en massa andra människor
var i ett gammalt ruttet hus, det hade bott en gammal tant där men nu var huset övergivet,
vi tänkte att vi kan ju vara där..
Vart man än gick så knakade golvet, känndes ibland som att man inte skulle gå
där för det kunde rasa. Vi märkte att det spökade i huset, vi kännde
döda tantens närvaro.
Jag gick omkring i huset och ramlade igenom golvet, två våningar, bomm bomm !
Jag blev rädd och visste inte om jag skulle klara mig upp igen,
men Nina hjälpte mig och sa att allt skulle bli bra.
Sen kom döda tantens barnbarn, dom blev arga för att vi var i huset,
men vi trodde ju att dt var övergivet.
Så berättade vi att vi kännt tantens närvaro och dom sa; antar att
ni inte kännde er välkommna, men vi sa att det känndes som att hon bara
kollade till oss..

Sen drömde jag att de var en stor våg utanför vårat hus i Mtj,
vi var så rädda och Sebbe var förståss ute och jag var tvungen att rädda han..
Minns inge mer, men den var hemsk.

Nu gnäller tjatkärringen Tony i köket, kom då.
pms gubbe för fan


Kommentarer
Postat av: mor-san

en gång i min ungdom drömde jag också att en stor våg var på väg mot mtj, fast jag var som vid Heikkis hus på vägen, o såg vågen höja sig när jag tittade mot idivuoma....

2008-10-14 @ 12:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0